חשיבות המיקום בבחירת משרד לעסק שלך

  • קטגוריה:כללי

בשעה טובה העסק שלך נמצא בשלבי גדילה ואתה לא רוצה יותר לעבוד מהבית? מחפש משרד לעסק ולא ממש יודע מאיפה להתחיל? אתה לא לבד, כי זה קורה לכולם. חשוב שתדע שיש הרבה גורמים שיכולים להשפיע על ההחלטה באיזה משרד כדאי לבחור. אחד מהגורמים האלה זה המיקום של המשרד, ולמעשה, הלוקיישן הוא בעל חשיבות רבה. אתה תוהה מה צריך לקחת בחשבון ואיך לבחור לוקיישן מנצח? כל התשובות בכתבה שלפניך.

משרד לעסק שנמצא במקום נגיש ונוח

אנשים שרוצים לשכור משרדים בדרך כלל רוצים נוחות. אף אחד מאיתנו לא יתנדב לעמוד שעות בפקקים בבוקר בדרך למשרד. בנוסף, לא כולם רוצים להגיע למשרד רק עם הרכב הפרטי. למעשה, היום, כשיש תחבורה ציבורית מפותחת כל כך בארץ, חבל יהיה לא לעשות בה שימוש. לכן, כשאתה מחפש משרד לעסק כדאי יהיה לבחון לעומק את נושא הנגישות. שווה לבחור משרד שנמצא בקרבת כבישים נגישים וגדולים. רצוי שהמשרד גם יהיה על ידי פתרונות שונים של תחבורה ציבורית. בצורה כזאת תוכל להיות בטוח שגם ללקוחות יהיה נוח להגיע אליך. לבסוף, כדאי שתבדוק גם את מצב החניה בארץ. אפילו אם אתה מתכוון להגיע בתחבורה ציבורית, לעיתים בוודאי תגיע עם הרכב הפרטי. לכן, אם יש לך אפשרות לבחור משרד שיש על ידו חניה זמינה, זה כדאי. כל הפרטים האלה אומנם נראים שוליים, אך הם משפיעים, ובגדול. אם יש חניה בקרבת מקום זה יכול לחסוך לך הרבה מאוד זמן ועצבים, אז למה לוותר על כך?

חשיבות המיקום בבחירת משרד לעסק שלך
בתמונה: משרדים

משרד לעסק בלוקיישן שמתאים לתקציב שלך

מצד אחד, רוב בעלי העסקים רוצים משרד שממוקם בלב העניינים. מצד שני, זה ברור שככל שהמשרד יותר מרכזי, המחיר שתשלם עלי יהיה גבוה יותר. לכן חשוב מאוד שתבדוק גם את נושא העלות. כשאתה מחפש משרד לעסק אתה אומנם רוצה את הטוב ביותר, אך בוודאי תרצה להימנע מחובות. האם כדאי להשקיע במשרד יקר מאוד רק כי הוא בלוקיישן מוצלח? כלל לא בטוח. לכן כדאי שתחליט מראש כמה אתה רוצה ויכול להוציא על המשרד בחודש. כדאי לזכור שכאשר מדברים על השכרת משרדים האפשרויות מגוונות. יש, למשל, משרדים שמציעים עסקאות של "הכול כלול". במצב כזה תוכל לדעת מראש כמה יעלה לך המשרד בכל חודש. לעומת זאת, יש גם הרבה מקרים שבהם משרד לעסק כולל רק את דמי השכירות עצמם. במצב כזה יהיה עליך לקחת בחשבון גם את הארנונה, החשמל, האינטרנט ותשלומים נוספים.

בחן היטב את האזור

נקודה נוספת שכדאי להתייחס אליה בחיפוש אחר משרד לעסק, זו הדמוגרפיה של האזור. בהקשר הזה כדאי לקחת בחשבון שני פרמטרים חשובים. ראשית, האם מדובר על אזור שבהגדרה נחשב לאזור משרדים? כלומר, האם יש עוד משרדים באזור שבו אתה חושב לשכור משרד? במידה והתשובה היא כן, כדאי לבדוק על איזה סוג של עסקים מדובר. שנית, כדאי לבדוק איזו אוכלוסייה גרה במקום ומה הגיל הממוצע שלה. הנתונים האלה יכולים להשפיע על התנועה שתהיה באזור המשרד שלך. בנוסף, הם יכולים להשפיע על עתיד העסק ועל הפוטנציאל שלו. אין ספק שהלוקיישן של המשרד שאתה שוכר לעסק הוא עניין קריטי. לכן חשוב לראות את הדברים במציאות ולהתרשם מהם. רק כך תוכל להבטיח שאתה עומד לשכור משרד שבאמת ייקח את העסק שלך קדימה. לפעמים אפילו כדאי יהיה לשלם קצת יותר על המשרד אם זה יכול לקדם את העסק כולו.